onsdag 3. oktober 2012

Fisketur for å feire bålsesongen!

Den 14. september dro jeg på fisketur for å feire at det er bålsesong igjen. Det var nydelig sol fra blå himmel.



Jeg gikk inn ved demningen nedenfor parkeringsplassen på Vangen. Vangen er et flott utgangspunkt for turer av mange slag. De har servering inne på stua og det er mange gode fiskevann i nærheten.

Etter å ha gått ca en time innover fant jeg en fin plass der jeg har fisket tidligere. I de områdene er det ingen dekning og det er alltid like deilig å skru av mobilen å nyte stillheten og roen i skogen. Jeg så ikke et eneste menneske hele dagen og det passet meg veldig bra.



Jeg lagde en fantastisk god gryte med strimlet svinekjøtt og masse grønnsaker.



Til dessert ble det hjemmelaget kakao. Veldig godt og enkelt, også på tur! (Ja, jeg drakk hele kjelen selv..) :P



Sudoku er en veldig fin aktivitet når du fisker med dupp.



Det ble ingen fisk denne gangen, men det er ikke det viktige. Det viktigste er å komme seg ut på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar