onsdag 27. oktober 2010

Produkttest av Kari Traa Rose Polo Zip og Kari Traa Rose Pant

Materiale: 100 % merinoull
Pris: Polo 549 kr og Pant 449 kr hos Flust.no


Jeg har testet dette ullsettet både på overnattingstur ute der jeg brukte det hele helgen og har testet det på flere frostkvelder der jeg har vært ute i skogen. Siden jeg mottok det har det blitt vasket 4 ganger. Produktet har holdt meg varm til enhver tid, klør ikke, har en utrolig behagelig passform og har ikke nuppet seg eller blitt misfarget til tross for røff behandling. Jeg har veldig mange produkter fra Kari Traa men dette er første gang jeg har testet en av ullmodellene. Designen er søt og kvaliteten er god. Jeg vil absolutt anbefale dette spreke settet fra Kari Traa til enhver som vurderer å kjøpe en super julegave til seg selv eller andre.

Etter min erfaring finner du Kari Traa produkter billigst på Flust.no

Terningkast 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar