onsdag 6. oktober 2010

Test av Mad Rock Trickster all-round klatresko

Pris: Veldig varierende. De billigste finner du på Ebay.



Jeg kjøpte denne modellen hovedsakelig på grunn av den spreke designen og de gode testkarakterene. Jeg foretrekker klatresko med borrelås fremfor snøring. På grunn av den store prisforskjellen på disse skoene her og internasjonalt gamblet jeg på størrelsen og kjøpte dem på Ebay. Jeg ventet spent på at skoene skulle komme i posten. Etter to uker kunne jeg hente dem på postkontoret. Skoene sitter godt på foten og etter et par klatrerunder inne og ute er jeg veldig fornøyd med kjøpet. Gummien på sålen gir svært godt grep enten du skal buldre eller klatre rett opp. Etter litt bruk har de formet seg godt etter føttene mine.

Om du er på jakt etter en klatresko som fungerer bra i de fleste miljøer er dette en super sko for deg.

Terningkast 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar